2010/12/22

2010 The Three Hole (3H) Cape Dress [Crap &Peacock]

The Three Hole (3H) Cape Dress [The Craps]
This is my favorite fine Japanese embroidery stitched kimono.
The craps scrapes are really real.
They look 3D and alive.
The pattern of craps praise strong vital energies.

3ツ穴 ケープドレス 【鯉】
私が気に入っている、上質な日本刺繍の留袖。
裾に描かれた鯉はとてもリアル。
立体的でまるで生きているよう。
鯉は昔から強い生命力の象徴なのです。

I changed this kimono to "3H" dress.
It's very original style and easy to wear.
Easy to bring every where.

"3H"に変身させました。
これは私のオリジナルのスタイルで、とてもカンタンに着れます。
持ち運びにも便利です。

The Three Hole (3H) Cape Dress [The Peacocks]
This is a VERY gorgeous fine embroidery stitched kimono.
Silver and gold threads are so brilliant!

3つ穴 ケープドレス 【孔雀】
とても豪華な刺繍がほどこされた留袖。
金と銀の糸がキラキラと輝きます。

It sold in Russia.
Hope she will like it.

これは売れて、ロシアに行ってしまいました。
気に入ってもらえてるといいけど。
It is difficult to find gorgeous embroidery stitched kimono.
I think it's a kind of talent to find fine kimonos.

この様な華やかなお着物はなかなか手に入りません。。
また、沢山ある中から見つけるのも能力の一つ!

0 件のコメント:

コメントを投稿